У оквиру Друге међународне конференције креативних индустрија одржано је прво такмичење за креативне индустрије "Креативни бизнис куп" Србија за избор најбољег предузетника који ће представљати Србију на светском финалу овог такмичења у Копенхагену и којем учествује преко 70 земаља света.
Победник такмичења је Вук Армацки, Радионица Греен Шилд из Новог Сада - креативни бизнис план "То маркет то маркет" у категорији уметнички занати.
Финале такмичења одржано је у Студију М у режији Радио Телевизије Војводине.
У најбољих пет пласирали су се:
Александар Марушић и тим из Београда - креативни бизнис план "Лаптопија" у категорији дизајн
Давид Станковић из Београда - креативни бизнис план "Уједињене семенке" у категорији дизајн
Славен Стевановић из Новог Сада - креативни бизнис план "Склопиви намештај" у категорији дизајн
Предраг Митровић, Агенција "Музика класика" из Боеграда - креативни бизнис план "Хеалинг мусиц бок" у категорији дигитални садржаји
Пројекат су подржали РС АПВ Секретаријат за привреду, Висока школа модерног бизниса, Завод за културу војвођанских Словака, ГКЕ, Нова Искра, Купина филм, Ноу-Хау инвестиције и Радио телевизија Војводине.